Splošni pogoji poslovanja - Shiny Outlet

Splošni pogoji poslovanja

OSNOVNI PODATKI O PRODAJALCU

Naziv: Ideal, prodaja čistil, Daša Pirnat S.P.
Sedež: Ulica Frana Žižka 22, 2000 Maribor
Številka poslovne banke in žiro računa IBAN: SI56 0400 0027 7195 580 Nova Kreditna Banka Maribor, d.d.
Matična številka: 9257276000
Davčna številka SI: 85180238
Davčni zavezanec: Da (SI85180238)
Pooblaščenec za zastopanje: Daša Pirnat
Telefonska številka: +386 71 388 107
Elektronski naslov: info@shiny-outlet.si

Potrošnik kot kupec sklene kupoprodajno pogodbo z Ideal, prodaja čistil, Daša Pirnat S.P., (v nadaljevanju: shiny-outlet.si) kot prodajalec.

Za pravne osebe kot stranke veljata Zakon o obligacijskih razmerjih in Zakon o elektronskem poslovanju na trgu, Zakon o varstvu potrošnikov pa se zanje ne uporablja. Ti Splošni pogoji veljajo za pravne osebe v delu, ki se nanaša na:

  • cena in način plačila,
  • glavne lastnosti izdelka,
  • postopek sklenitve pogodbe,
  • opis načina dostave in stroškov dostave,
  • splošne informacije,
  • zavrnitev odgovornosti in
  • trenutek sklenitve pogodbe.

Prodajalec lahko pravni osebi po svoji izbiri zagotovi pravice, ki jih ima kupec potrošnik v vsakem posameznem primeru. Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno mesto www.shiny-outlet.si, ter vsak kupec in obiskovalec spletnega mesta www.shiny-outlet.si.

Sklepanje kupoprodajnih pogodb preko spletne strani www.shiny-outlet.si je urejeno v skladu z zakonskimi določili, pri čemer se upoštevajo predvsem načela in določila direktiv Evropske unije. Sklenitev pogodbe preko spletne strani www.shiny-outlet.si predstavlja sklenitev pogodbe na daljavo.

Ti Splošni pogoji poslovanja predstavljajo tudi predpogodbeno obvestilo in se nanašajo na sklenitev prodajne pogodbe, če je kupec potrošnik, to je vsaka fizična oseba, ki sklepa pravni posel ali deluje na trgu izven svoje obrti. podjetniška, obrtna ali poklicna dejavnost, in če je pogodba sklenjena med trgovcem in potrošnikom v okviru organiziranega sistema prodaje ali opravljanja storitev brez hkratne fizične prisotnosti trgovca in potrošnika na enem mestu, pri čemer se na enem ali več načinih komunikacijo na daljavo uporabljajo izključno do trenutka sklenitve pogodbe in za sklenitev pogodbe.

Sredstva komuniciranja na daljavo so vsa sredstva, s katerimi je mogoče skleniti pogodbo na daljavo brez sočasne fizične prisotnosti trgovca in potrošnika, kot sta internet in elektronska pošta.

Pogodba je sklenjena, ko prodajalec sprejme ponudbo kupca, vse navedeno na spletni strani www.shiny-outlet.si pa predstavlja vabilo k oddaji ponudbe. Prodajalec lahko odstopi od kupoprodajne pogodbe, če kupec ne plača kupnine, in ni dolžan dobaviti izdelka do trenutka prejema kupnine, razen v primeru, ko je kupec izbral način plačila do gotovino po povzetju. Če kupec iz kakršnega koli razloga ne prevzame pošiljke in se le-ta vrne prodajalcu, prodajalec drugih dostav ne bo ponovil.

Sestavni del teh Splošnih pogojev poslovanja so tudi Splošni pogoji varstva osebnih podatkov. Če se uporabnik s Splošnimi pogoji in Informacijo o varstvu podatkov ne strinja, je dolžan zapustiti in ne uporabljati spletne strani www.shiny-outlet.si.

Ko uporabnik izvaja določene aktivnosti na spletnem mestu www.shiny-outlet.si, kot so odpiranje uporabniškega računa, uporaba spletne trgovine, izpolnjevanje anket, komentiranje, objavljanje vsebin, sodelovanje v natečajih ali nagradnih igrah, pošiljanje povratnih informacij, zahtevanje informacij o storitvah. , odziv na zaposlitveni oglas, Ideal, Daša Pirnat lahko od uporabnika zahteva nekatere dodatne osebne podatke. V tem primeru vam pred posredovanjem dodatnih osebnih podatkov priporočamo, da preberete Informacijo o varstvu podatkov.

Vsebina spletne strani www.shiny-outlet.si je na voljo v slovenskem jeziku. Uradni jezik za sklepanje prodajnih pogodb je slovenščina.

GLAVNE ZNAČILNOSTI IZDELKA

Kupec se seznani z glavnimi lastnostmi izdelka na spletni strani www.shiny-outlet.si

shiny-outlet.si si pridržuje pravico do spremembe podatkov, vključno s cenami izdelkov in akcijskimi ponudbami na straneh brez predhodnega obvestila. Poleg slike izdelka je priložen opis glavnih lastnosti izdelka. Cene, plačilni pogoji in promocijske ponudbe veljajo le v trenutku naročila in/ali plačila.

POSTOPEK SKLENITVE POGODBE

Nakup se opravi na spletni strani www.shiny-outlet.si z izpolnitvijo za to predvidenega obrazca. Ob izpolnjevanju obrazca je kupec dolžan vnesti vse podatke, ki jih od njega zahteva. Nakup je možen s potrditvijo kupca, da je Splošne pogoje poslovanja predhodno prebral in razumel ter da se z njimi strinja ter da je seznanjen, da gre za naročilo z obveznostjo plačila.

Nakupovanje je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu. shiny-outlet.si ne odgovarja za stroške uporabe računalniške opreme in telekomunikacijskih storitev, potrebnih za dostop do storitve. O potrditvi naročila (prejem elektronskega sporočila s ponudbo kupca) in odpremi paketa bo kupec obveščen po elektronski pošti.

V primeru, da shiny-outlet.si katerega od naročenih izdelkov iz kakršnega koli razloga ne more dostaviti, bo uslužbenec shiny-outlet.si kupca kontaktiral po telefonu ali elektronski pošti, da se dogovorimo o dostavi nadomestnega izdelka ali morebitnem preklicu. naročenega izdelka.

V imenu in za račun mladoletnih oseb ali oseb, ki jim je (v celoti ali delno) odvzeta poslovna sposobnost, lahko zahtevajo nakup izdelkov in/ali storitev le njihovi zakoniti zastopniki. Nakup se izvede z naročilom razpoložljivih izdelkov, ki jih kupec izbere na podlagi fotografije in osnovnega opisa. Fotografije so ilustrativne narave in ni nujno, da se vedno v vseh podrobnostih ujemajo z razpoložljivimi izdelki. Nakup se izvede v nekaj preprostih korakih v udobju kupčevega doma, od koder koli na svetu.

Iskanje izdelkov je možno po različnih kriterijih. Z vnosom določenega izraza v “Iskanje” se vam bodo pojavili izdelki, ki so povezani z navedenim izrazom. Kupec si lahko izbere določen izdelek, ki ga zanima, in prebere razpoložljiv opis izdelka ter se tako samostojno odloči, ali izdelek ustreza njegovim potrebam. Kupec izbere izdelke iz kataloga izdelkov www.shiny-outlet.si, ki je urejen po vrstah izdelkov.

Naročila izdelkov potekajo elektronsko. S klikom miške na ikono “V košarico” se izbrani izdelek doda v košarico. Z oddajo izdelka v nakupovalno košarico izdelek ni rezerviran, naročen ali kupljen. Kupec lahko nadaljuje z dodajanjem izdelkov s klikom na »Nadaljuj z nakupovanjem« ali zaključi postopek izbire izdelka s klikom na »Naprej na blagajno«. S klikom na “Nadaljuj s plačilom” ima kupec možnost vpisa darilnega bona ali kupona, če ga ima. Ko kupec zaključi postopek izbire izdelka s klikom na »Nadaljuj na blagajno«, bo preusmerjen na stran, kjer izbere način plačila, način dostave, vnos darilnega bona ali kupona, če ga ima, in doda dodatne opombe, če jih ima. Brez potrditve polja »Prebral sem in se strinjam s pogoji uporabe in določili spletnega mesta« nakupa ni mogoče nadaljevati. z označitvijo katere kupec potrjuje, da je prebral in razumel te Splošne pogoje poslovanja. S klikom na »Spremeni vsebino košarice« lahko kupec spremeni vsebino košarice. Če se kupec strinja z nakupom izdelkov v košarici, lahko klikne na ikono »Naroči«. Ko kupec odda naročilo s pritiskom na ikono »Naročilo«, bo prodajalec na njegov elektronski naslov poslal Splošne pogoje poslovanja skupaj s potrditvijo naročila in številko naročila, ki potrjuje, da je bilo naročilo kupca prejeto in v obdelavi. obdelan.

Prodajalec bo kupcu potrdilo o sklenjeni kupoprodajni pogodbi poslal na njegov elektronski naslov.

Če kupec naročenih izdelkov, ki jih je plačal, ne prejme v roku 20 delovnih dni (sobota, nedelja in prosti dnevi izključeni) od plačila, to je 20 delovnih dni (sobota, nedelja in prosti dnevi izključeni) od sklenitve. kupoprodajne pogodbe z dogovorjenim plačilom ob prevzemu, je dolžan o tem obvestiti shiny-outlet.si na e-naslov info@shiny-outlet.si

Če kupec v 72 urah ni prejel potrdila o nakupu po elektronski pošti ali do storitve ni mogoč dostopati na način, kot je naveden v elektronskem sporočilu, je dolžan kontaktirati prodajalca na elektronski naslov info@ shiny-outlet.si ali na telefonski številki +386 71 388 107 vsak delavnik od 7.30 do 15.30.

V primeru, da shiny-outlet.si katerega od naročenih izdelkov iz kakršnegakoli razloga ne more dostaviti, bo sodelavec shiny-outlet.si A kontaktiral kupca po telefonu ali elektronski pošti, da se dogovorimo o dobavi nadomestnega izdelka ali morebitnem preklicu. naročenega izdelka.

V primeru težav ali nejasnosti pri naročilu se kupec lahko obrne na shiny-outlet.si. na e-naslov info@shiny-outlet.si ali na telefonsko številko +386 71 388 107 ob delavnikih od 7.30 do 15.30.

CENA IZDELKA IN NAČIN PLAČILA

Kupec se zavezuje, da bo naročene izdelke plačal na enega od naslednjih načinov plačila:

S kreditno ali debetno kartico – plačilo neposredno preko interneta, z uporabo kartičnih plačilnih storitev.

Osebno ob prenosu.

INFORMACIJE O POŠILJANJU

Kupoprodajna pogodba je sklenjena v trenutku sprejema ponudbe kupca, izdelek pa bo odpremljen v roku 10 delovnih dni (sobote, nedelje in prosti dnevi so izključeni) po prejemu plačila kupnine.

Izdelek bo kupcu dostavljen na območju Republike Slovenije v roku 10 delovnih dni (sobote, nedelje in prosti dnevi so izključeni) od trenutka nakupa.

Pri plačilu z bančnim nakazilom (virman ali internetna banka) je kupec dolžan uporabiti podatke za plačilo, ki jih je prejel po elektronski pošti od prodajalca.

Dogovorjena kupnina vključuje vse davke in dajatve in je izražena v eurima.

OPIS NAČINOV DOSTAVE IZDELKOV IN STROŠKI DOSTAVE

shiny-outlet.si dostavi naročilo v rokih navedenih pod “Cena izdelka in način plačila”.

shiny-outlet.si pred vsako dostavo izdelka preveri pravilnost naročenega izdelka.

Stroški pošiljanja

Stroške dostave v celoti plača kupec, razen če je na spletni strani www.shiny-outlet.si navedeno drugače.

shiny-outlet.si dostavlja po Republiki Sloveniji.

Kupci so dolžni pošiljko prevzeti in jo pregledati pred dostavljalcem, vse v izogib kasnejšim reklamacijam zaradi možnosti poškodbe pošiljke med dostavo.

Če shiny-outlet.si. ne more dostaviti naročenega izdelka, bo kupca o tem obvestil. Kupec lahko naročilo prekliče ali počaka, da je izdelek ponovno na voljo. Če shiny-outlet.si izdelka ne more dostaviti v dogovorjenem roku, o tem obvesti kupca, ki mu je dolžan pustiti primeren rok za izpolnitev kupoprodajne pogodbe.

Če kupec izdelka ne prevzame ali brez utemeljenega razloga noče prevzeti izdelka, si shiny-outlet.si pridržuje pravico zahtevati povračilo stroškov manipulacije, transporta in drugih morebitnih stroškov.

SPLOŠNE INFORMACIJE

Uporabniki oziroma kupci so dolžni pred začetkom uporabe spletnega mesta www.shiny-outlet.si (v nadaljevanju: spletno mesto) v lasti Ideal, prodaja čistil, Daša Pirnat S.P. se seznanite s Splošnimi pogoji spletnega mesta. V primeru dodatnih vprašanj ali nejasnosti v zvezi s splošnimi pogoji se lahko obrnejo na elektronski naslov info@shiny-outlet.si.

Z dostopom do spletnega mesta ali uporabo katerega koli dela njegove vsebine uporabnik sprejema Splošne pogoje poslovanja spletnega mesta www.shiny-outlet.si ter vsa ostala pravila in pogoje uporabe spletnega mesta in storitev, ki jih ponuja na njem. . Uporabniki se strinjajo, da spletnega mesta ne bodo uporabljali na način, ki bi škodoval avtorjem ali tretjim osebam, ter sprejemajo vsa tveganja uporabe spletnega mesta in storitev. Če se uporabnik z navedenim ne strinja, je dolžan prenehati uporabljati spletno stran in storitve, ki jih preko nje ponuja.

Vsebina spletne strani je avtorsko zaščitena. Spreminjanje, posojanje, prodaja ali distribucija vsebin je možna samo s predhodnim pisnim dovoljenjem Ideal, prodaja čistil, Daša Pirnat S.P.

Ideal, prodam čistilo Daša Pirnat S.P. omogoča uporabo spletne strani na najboljši možni način. To vključuje: spremljanje delovanja strežnika, širitev zmogljivosti glede na število uporabnikov, podporo uporabnikom in odpravo morebitnih napak in težav v delovanju sistema. Ideal, prodam čistilo Daša Pirnat S.P. ne prevzema odgovornosti za morebitne težave pri delovanju strani in storitev. Ideal, prodam čistilo Daša Pirnat S.P. ne more zagotoviti, da bo uporaba spletne strani potekala neprekinjeno ali brez napak. Uporabnik se strinja, da je lahko dostop do spletne strani občasno prekinjen ali začasno nedostopen.

Uporabniki uporabljajo spletno stran na lastno odgovornost.

Ideal, prodam čistilo Daša Pirnat S.P. v nobenem primeru ne odgovarja za škodo, ki bi jo uporabnik utrpel z uporabo spletne strani www.shiny-outlet.si. Avtorji in druge fizične ali pravne osebe, ki sodelujejo pri nastanku, izdelavi in ​​distribuciji spletnega mesta www.shiny-outlet.si, ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi uporabe ali nezmožnosti uporabe.

Ideal, prodam čistilo Daša Pirnat S.P. si pridržuje pravico, da uporabnikom onemogoči dostop do spletne strani www.shiny-outlet.si v primeru ocene, da se uporablja na neprimeren način. Ideal, prodam čistilo Daša Pirnat S.P. si pridržuje pravico, da na podlagi lastne presoje komurkoli zavrne dostop do spletne strani www.shiny-outlet.si. Uporabnik se zavezuje, da bo spletno mesto www.shiny-outlet.si uporabljal na način, ki ne bo ogrožal virov in storitev v celoti. Nenamenska uporaba spletnega mesta www.shiny-outlet.si je prepovedana in ima za posledico prenehanje dostopa do njega.

Uporabnik je dolžan varovati podatke o svojem uporabniškem računu v tajnosti in je v celoti odgovoren za vso škodo, povzročeno z nepooblaščeno uporabo njegovega uporabniškega računa.

Ideal, prodam čistilo Daša Pirnat S.P. si pridržuje pravico, da Splošne pogoje kadarkoli spremeni ali dopolni. Spremembe začnejo veljati z dnem objave na spletni strani www.shiny-outlet.si. Nadaljnji dostop do spletnega mesta ali uporaba kateregakoli dela njegove vsebine se bo štelo kot soglasje s spremenjenimi ali dopolnjenimi splošnimi pogoji. Ideal, prodam čistilo Daša Pirnat S.P. svetuje občasno preverjanje splošnih pogojev poslovanja zaradi seznanjanja z morebitnimi spremembami.

Ideal, prodam čistilo Daša Pirnat S.P. si pridržuje pravico kadarkoli in brez predhodnega obvestila spremeniti, dopolniti ali ukiniti katerikoli del svojega poslovanja, ki vključuje spletno stran, ali katere koli njene dele, storitve, podstrani ali storitve, ki se izvajajo preko njih. Predmetna pravica med drugim vključuje spremembo časa dostopnosti vsebine, razpoložljivost novih podatkov, način prenosa ter pravico do dostopa ali uporabe spletne strani.

Dolžnost in dolžnost uporabnika je, da uporablja spletno mesto v skladu s pozitivnimi predpisi ter splošnimi moralno-etičnimi načeli. Ideal, prodam čistilo Daša Pirnat S.P. ima pravico kadarkoli nadzorovati vsebino spletnega mesta z namenom zagotavljanja skladnosti s splošnimi pogoji in pozitivnimi predpisi. Spremembe splošnih pogojev začnejo veljati takoj po objavi na spletni strani www.shiny-outlet.si

POGOJI VRAČIL IN REKLAMACIJ

Ideal, prodam čistilo Daša Pirnat S.P. (v nadaljevanju: prodajalec) odgovarja za stvarne napake na izdelku do trenutka prenosa tveganja na kupca (trenutek, ko je blago izročeno kupcu ali tretji osebi, ki jo določi kupec, ki ni prevoznik) , ne glede na to, ali mu je bila stvarna napaka znana. Prav tako odgovarja za tiste stvarne napake, ki se pokažejo po prehodu tveganja na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal pred tem. Domneva se, da je napaka, ki se je pokazala v šestih mesecih od prenosa tveganja na kupca, obstajala v času prenosa tveganja, razen če prodajalec ne dokaže drugače ali nasprotno ne izhaja iz narave stvari ali narave napake. .

Obstaja slabost:

če stvar nima potrebnih lastnosti za njeno redno rabo ali za promet,
če stvar nima potrebnih lastnosti za posebno rabo, za katero jo kupec pridobi, ki je bila prodajalcu znana ali bi mu morala biti znana,
če stvar nima lastnosti in lastnosti, ki so izrecno ali molče dogovorjene, tj.
če je prodajalec izročil stvar, ki ni enaka vzorcu ali modelu, razen če je vzorec ali model prikazan zgolj informativno,
če artikel nima lastnosti, ki jih sicer imajo drugi istovrstni artikli in bi jih kupec glede na naravo artikla lahko utemeljeno pričakoval, predvsem ob upoštevanju javnih izjav prodajalca, proizvajalca in njihovih zastopnikov o artiklu. lastnosti (oglasi, označevanje artiklov itd.).

Potrošnik je dolžan prodajalca obvestiti o obstoju vidnih napak v dveh mesecih od dneva, ko je napako odkril, najkasneje pa v dveh letih od prenosa tveganja na potrošnika.

Kadar se po prejemu artikla s strani kupca izkaže, da ima artikel napako, ki je ob običajnem pregledu ob prevzemu artikla ni bilo mogoče odkriti, je kupec pod grožnjo izgube pravic dolžan o tem obvestiti prodajalca. o tej napaki v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo po preteku dveh let od izročitve artikla. Pravice kupca, ki je prodajalca pravočasno obvestil o obstoju pomanjkljivosti, prenehajo po preteku dveh let, šteto od dneva, ko je poslal obvestilo prodajalcu, razen če jih je kupec onemogočil zaradi goljufije prodajalca.

Če se ugotovi obstoj stvarne pomanjkljivosti, ima lahko prodajalec eno od naslednjih obveznosti, vse v skladu s pravili Obligacijskega zakona:

odprava pomanjkanja,
dobavo drugega izdelka brez napak,
znižanje cene,
odpoved pogodbe.

Pravice iz naslova premoženjske pomanjkljivosti ureja obligacijski zakon.

Kadar je kupec pravna oseba, se zanj uporabljajo pravila o stvarni pomanjkljivosti, ki jih predpisuje Obligacijski zakon, predvsem v delu, v katerem je stvarna pomanjkljivost za pravne osebe urejena drugače, kot je to navedeno v Splošnih pogojih, nato pa Uporablja se zakon o obligacijskih razmerjih.

Pravica do enostranske odpovedi pogodbe

Potrošnik lahko enostransko odstopi od pogodbe v 14 dneh brez navedbe razloga le za standardno blago iz skladišča, ki ni izdelano po meri.

Rok 14 dni začne teči od dneva, ko je izdelek izročen potrošniku ali tretji osebi, ki jo določi potrošnik, ki ni prevoznik.

Če potrošnik v enem naročilu naroči več kosov izdelkov, ki jih je treba dostaviti ločeno, torej če gre za blago, ki se dostavi v več kosih ali v več pošiljkah, začne 14-dnevni rok teči od dneva, ko potrošnik ali tretja oseba, ki jo določi potrošnik in ni prevoznik, izročila zadnji kos ali zadnjo pošiljko izdelka.

Če je redna dobava blaga sklenjena za določen čas, začne 14-dnevni rok teči z dnem, ko je prvi kos ali prva pošiljka izdelka izročena potrošniku ali tretji osebi, ki jo določi potrošnik, ki je ne prevoznik.

Če potrošnik ni seznanjen s pravico do odstopa od pogodbe, mu pravica do enostranske odstopa od pogodbe preneha po preteku 12 mesecev od preteka 14-dnevnega roka.

Če je prodajalec potrošniku posredoval obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe v 12 mesecih, pravica do enostranske odstopa od pogodbe preneha s potekom 14-dnevnega roka od dneva, ko je potrošnik prejel to obvestilo.

Da bi potrošnik lahko uveljavil pravico do enostranske odstopa od pogodbe, mora potrošnik o svoji odločitvi o enostranski prekinitvi pogodbe obvestiti prodajalca pred iztekom 14-dnevnega roka, in sicer z nedvoumno izjavo, poslano po pošti na naslov naslov Ideal, prodaja čistil, Daša Pirnat S.P. , Jadranska cesta 25, 2000 Maribor ali po e-pošti info@shiny-outlet.si.hr, v kateri bo navedel svoje ime in priimek, naslov, telefonsko številko, številko faksa ali e-naslov, potrošnik pa lahko na po lastni izbiri uporabi spodnji priloženi primer obrazca za enostransko odpoved pogodbe.

Kopijo obrazca za enostransko odpoved pogodbe lahko potrošnik izpolni elektronsko s klikom na spletni obrazec za enostransko odpoved pogodbe.

Potrdilo o prejemu izjave o enostranski odpovedi pogodbe bo prodajalec brez odlašanja dostavil potrošniku po elektronski pošti. V primeru odstopa od pogodbe je vsaka stranka dolžna drugi stranki vrniti tisto, kar je prejela na podlagi pogodbe. Razen v primeru, ko je prodajalec ponudil, da blago, ki ga vrne potrošnik, prevzame sam, mora prodajalec vrniti plačilo šele, ko mu je blago vrnjeno, to je, ko mu potrošnik predloži dokazilo, da je blago poslal nazaj na prodajalec, če je bil prodajalec o tem obveščen pred prevzemom blaga.

Prodajalec ni dolžan povrniti dodatnih stroškov, ki so posledica potrošnikove izrecne izbire prevoza, ki je drugačen od najcenejše vrste standardnega prevoza, ki ga ponuja prodajalec. Prodajalec mora plačani znesek vrniti z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je potrošnik uporabil pri plačilu, razen če se potrošnik izrecno strinja z drugim plačilnim sredstvom in ob predpostavki, da potrošniku za takšno vračilo ni dolžan plačati nobenih dodatnih stroškov.

Razen če je prodajalec ponudil, da blago, ki ga vrne potrošnik, prevzame sam, mora potrošnik blago vrniti brez odlašanja, najkasneje pa v 14 dneh od dneva, ko je prodajalca obvestil o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe.

Šteje se, da je potrošnik svojo obveznost vračila blaga izpolnil pravočasno, če blago odpošlje ali izroči prodajalcu ali osebi, ki jo prodajalec pooblasti za prevzem blaga pred iztekom roka.

Vse neposredne stroške vračila izdelka nosi potrošnik. Potrošnik je odgovoren za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica drugačnega ravnanja z blagom, kot je bilo potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in funkcionalnosti izdelka.

Da bi potrošnik lahko ugotovil naravo, lastnosti in funkcionalnost blaga, lahko z blagom ravna in ga pregleduje izključno na način, ki je običajen pri nakupu blaga v prostorih prodajalca. Blaga, ki ga kupec namerava vrniti v roku 14 dni, ne sme nositi, prati, likati, krajšati in/ali spreminjati, odstraniti všite etikete in/ali všitega logotipa ali izvajati kakršnih koli drugih dejanj, ki bi zmanjšala vrednost. blaga.

V roku, v katerem potrošnik uveljavlja pravico do vračila, mora blago skrbno skladiščiti, to pomeni, da se mora obnašati kot posebej skrben in vesten človek. V primeru zmanjšanja vrednosti izdelka zaradi ravnanja z izdelkom, se prodajalec bremeni od zneska prejete kupnine v sorazmerju zmanjšanja vrednosti blaga po lastni oceni. , ob upoštevanju objektivnih kriterijev vsakega posameznega primera.

Zaradi lažje sestave pisne odpovedi pogodbe potrošniku je v nadaljevanju obrazec za informiranje o enostranski odpovedi pogodbe, ki ga lahko izpolni in pošlje na naslov prodajalca Ideal, prodaja čistil, Daša Pirnat. S.P. , Jadranska cesta 25, 2000 Maribor ali po elektronski pošti na info@shiny-outlet.si. Prekinitev pogodbe lahko potrošnik zaključi s klikom na zgoraj navedeno povezavo.

Pravica do odstopa od prodajne pogodbe ni dovoljena v naslednjih primerih:

predmet pogodbe je blago, ki je izdelano po specifikacijah potrošnika oziroma je jasno prilagojeno potrošniku,
predmet pogodbe je zapečateno blago, ki zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov ni primerno za vračilo, če je bilo po dostavi odpečateno,
predmet pogodbe je blago, ki je po dostavi zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi stvarmi,
je potrošnik posebej zahteval obisk trgovca zaradi izvedbe nujnih popravil ali vzdrževalnih del, s pridržkom, da če ob takem obisku trgovec poleg storitev, ki jih je potrošnik izrecno zahteval, opravi tudi nekatere druge storitve, tj. nekaj drugega blaga, razen tistega, ki je potrebno za izvedbo nujnih popravil ali vzdrževalnih del, ima potrošnik pravico do enostranske prekinitve pogodbe v zvezi s temi dodatnimi storitvami ali blagom.
Kadar je stranka pravna oseba, zanjo ne velja poglavje teh Splošnih pogojev z naslovom »Pravica do enostranske odpovedi pogodbe«. Za pravne osebe se uporabljata zakon o obligacijskih razmerjih in zakon o elektronskem poslovanju na trgu. Kliknite tukaj za spletni obrazec za enostransko odpoved.

Obvestilo o načinu pisne reklamacije potrošnika

Vse reklamacije v skladu z 10. členom Zakona o varstvu potrošnikov lahko pošljete po pošti na naslov Ideal, prodaja čistil, Daša Pirnat S.P., Jadranska cesta 25, 2000 Maribor ali po elektronski pošti na info@shiny-outlet.si

Da bi potrošnik Ideal, prodaja čistila, Daša Pirnat S.P. odgovorili na pisno pritožbo, ki ni bila poslana po elektronski pošti, potrošnike prosimo, da navedejo točne podatke o svojem imenu in priimku ter naslovu, na katerega bo odgovor dostavljen. Odgovor na pritožbo potrošnika Ideal, prodaja cistil, Daša Pirnat S.P. po zakonu mora biti podana pisno najpozneje v 15 dneh po prejemu pritožbe.

V primeru morebitnega spora Ideal, prodaja čistil, Daša Pirnat S.P. in potrošnik bosta spor reševala sporazumno, v kolikor to ne bo mogoče, pa je pristojno Občinsko civilno sodišče v Mariboru po Slovenskom pravu. Reševanje sporov je možno pred častnim sodiščem HGK ali drugimi poravnalnimi centri.

Potrošniške spore je mogoče reševati prek platforme ODR Evropske komisije.

Če potrošnik sprejme Splošne pogoje poslovanja, sprejema tudi vse ostale pogoje, navedene na spletnem mestu www.shiny-outlet.si in vsa ostala določila, navedena na tem spletnem mestu. Če se potrošnik s katerim koli delom predpogodbenega obvestila ali Splošnih pogojev ne strinja, vas prosimo, da spletnega mesta www.shiny-outlet.si ne uporablja in ne sklepa prodajne pogodbe.

shiny-outlet.si si pridržuje pravico do spremembe teh Splošnih pogojev poslovanja brez predhodnega obvestila. Splošni pogoji poslovanja so v skladu z zakonodajo Republike Slovenije.

Če je kupec pravna oseba, zanj ne veljajo pravila o varstvu potrošnikov, ki jih predpisuje Zakon o varstvu potrošnikov. Pravila o pisnih pritožbah potrošnikov ne veljajo za pravne osebe, za katere veljata Obligacijski zakon in Zakon o elektronskem poslovanju na trgu.

SPLOŠNI POGOJI VARSTVA OSEBNIH PODATKOV

Pri plačevanju v naši spletni trgovini uporabite Stripe – napreden sistem za varno sprejemanje plačilnih kartic na spletu.

Stripe zagotavlja popolno tajnost podatkov o vaši kartici od trenutka, ko jih vnesete v plačilni obrazec Stripe. Podatki o plačilu se šifrirano prenašajo iz vašega spletnega brskalnika v banko, ki je izdala vašo kartico. Naša trgovina nikoli ne pride v stik s popolnimi podatki o vaši plačilni kartici. Prav tako so podatki nedostopni tudi zaposlenim v sistemu Stripe. Izolirano jedro neodvisno prenaša in upravlja občutljive podatke ter jih ohranja popolnoma varne.

Obrazec za vnos plačilnih podatkov je zavarovan s transportno kodo SSL najvišje zanesljivosti. Vsi shranjeni podatki so dodatno zaščiteni s šifriranjem s kriptografsko napravo, certificirano po standardu FIPS 140-2 Level 3. Stripe izpolnjuje vse zahteve glede varnosti spletnega plačevanja, ki jih predpisujejo vodilne kartične znamke, to pomeni, da deluje v skladu z normo – PCI DSS Level 1 – najvišjim varnostnim standardom industrije plačilnih kartic. Pri plačevanju s karticami, vključenimi v program 3-D Secure, vaša banka poleg veljavnosti same kartice potrdi vašo identiteto tudi s pomočjo tokena ali gesla.

Stripe vse zbrane podatke obravnava kot bančno skrivnost in jih temu primerno tudi obravnava. Podatki se uporabljajo izključno za namene, za katere so namenjeni. Vaši občutljivi podatki so popolnoma varni, njihovo zasebnost pa zagotavljajo najsodobnejši zaščitni mehanizmi. Zbirajo se le podatki, ki so potrebni za opravljanje dela v skladu s predpisanimi zahtevnimi postopki za spletno plačevanje.

Varnostni nadzor in operativni postopki, ki se uporabljajo za našo infrastrukturo, zagotavljajo takojšnjo zanesljivost sistema Stripe. Poleg tega s strogim nadzorom dostopa, rednim varnostnim nadzorom in poglobljenimi pregledi za preprečevanje ranljivosti omrežja ter načrtnim izvajanjem določil o informacijski varnosti trajno vzdržujejo in izboljšujejo raven sistemske varnosti z varovanjem vaših kartičnih podatkov.

INFORMACIJE O VARSTVU PODATKOV

Ideal, prodam čistilo Daša Pirnat S.P. kot upravljavec obdelave zbira osebne podatke za namene sklepanja in izpolnjevanja kupoprodajnih pogodb, dostave izdelkov, izdelave prodajne dokumentacije, tehnične podpore ter avtorizacije plačil s kreditnimi in debetnimi karticami, pravno podlago za katere določa 6. odst. 1. točka b) Splošne uredbe o varstvu podatkov, in sicer je obdelava potrebna za izvršitev pogodbe, v kateri je respondent stranka ali za izvedbo dejanj na zahtevo respondenta pred sklenitvijo pogodbe.

ter nadalje obdeluje osebne podatke za namene evidence izvedenih naročil kupcev, edinstvene identifikacije uporabnika, analize poslovanja, podlago za katero določa točka f) 1. odstavka 6. člena Splošne uredbe o varstvu podatkov, ker je obdelava potrebnih za potrebe zakonitih interesov pri izboljšanju poslovanja in prilagajanju proizvodnje prepoznavnosti potrebam trga

in v posebnih primerih, če ste nam za to podali veljavno privolitev, potem lahko vaše kontaktne podatke uporabimo tudi za namene neposrednega trženja, za kar je pravna podlaga določena s 6. členom, 1. točka, točka a) respondent je dal soglasje. do obdelave njegovih osebnih podatkov v enega ali več posebnih namenov

Z začetkom veljavnosti te izjave o zasebnosti je možno, da bodo trenutni uporabniki od nas prejeli e-poštno sporočilo s prošnjo, da potrdite svoje soglasje za prejemanje obvestil od nas po pošti, telefonu, sms-u ali e-pošti, iz razloga, ker ne moremo potrdite ali iz arhiva, da poiščemo natančen način, na katerega ste nam posredovali svoj naslov, zato vas prosimo, da v kolikor želite še naprej prejemati tržna sporočila od nas, nam boste morali jasno in nedvoumno podati soglasje za isto, saj sicer vas o istem obvestilu ne bomo mogli obveščati.

Če ima uporabnik kakršna koli vprašanja v zvezi z varstvom osebnih podatkov, se lahko neposredno obrne na Ideal, prodaja čistil, Daša Pirnat S.P. na naslov Jadranska cesta 25, 2000 Maribor ali na naš e-naslov info@shiny-outlet.si.

Uporabnik kot respondent je odgovoren in dolžan pred vsakim posredovanjem osebnih podatkov pregledati in preučiti www.shiny-outlet.si.

Obdelava osebnih podatkov in uporaba osebnih podatkov

Na spletni strani www.shiny-outlet.si Ideal zbira naslednje osebne podatke respondentov:

ime in priimek,
geslo,
telefonska številka,
naslov,
email naslov,
naslov za dostavo izdelka,
Naslov za pošiljanje računa,
Poštna številka,
mesto,
seks,
datum rojstva,
podjetje in OIB (samo za podjetja).

Dostop do osebnih podatkov uporabnika imajo lahko pri opravljanju svojega dela v zvezi s prodajnimi pogodbami, ki jih kupci sklepajo z shiny-outlet.si: pravne osebe, ki sodelujejo pri izvajanju prodajnih pogodb, kot so dostavne službe, knjigovodske storitve, Informacijska podpora ipd., s katerimi natančno določamo tako obseg kot problematiko varovanja osebnih podatkov skozi pogodbena razmerja.

Ideal, prodam čistilo Daša Pirnat S.P. lahko navedene podatke posreduje tretjim osebam za namene izvajanja pogodbe, zaščite interesov uporabnika in shiny-outlet.si ter preprečevanja morebitnih zlorab, potrebe po boljšem vpogledu in razumevanju individualnih potreb in zahtev uporabnika ter kot razvoj možnosti zagotavljanja najboljše možne kakovosti vseh storitev shiny-outlet.si, ki se odražajo v povečanju zadovoljstva uporabnikov. za katere je pravna podlaga zakoniti interes upravljavca podatkov iz točke f) prvega odstavka 6. člena Splošne uredbe o varstvu podatkov.

SHRANJEVANJE OSEBNIH PODATKOV

shiny-outlet.si bo poskrbel, da bodo osebni podatki uporabnika hranjeni na varnem mestu (kar vključuje primerno administrativno, tehnično in fizično zaščito za preprečevanje nepooblaščene uporabe, vpogleda, razkritja, kopiranja ali spreminjanja osebnih podatkov), do katerega lahko dostopajo le pooblaščene osebe. Idealne osebe ste.

shiny-outlet.si ne beleži in ne hrani transakcijskih podatkov uporabnika, ki so potrebni za kartično plačevanje. Ideal, prodam čistilo Daša Pirnat S.P. bo osebne podatke hranil toliko časa, kolikor je to potrebno za namene, ki jih določajo posebni pravni predpisi (npr. podatke o finančnem poslovanju hranimo na podlagi zakona o računovodstvu 11 let). Oziroma do odvzema pravice do uporabe, kadar je to želja tožene stranke in ni v nasprotju z zakonskimi predpisi.

Upravljavec zbirke osebnih podatkov je sprejel tehnične, kadrovske in organizacijske ukrepe za varstvo osebnih podatkov, ki so potrebni za zavarovanje osebnih podatkov pred naključno izgubo ali uničenjem ter pred nepooblaščenim dostopom, nepooblaščenim spreminjanjem, nedovoljeno objavo in drugo zlorabo ter določil obveznost oseb, ki obdelujejo podatke zaposlenih, da podpišejo izjavo o zaupnosti.

Informacije v zvezi z vašimi pravicami

V skladu z veljavnimi predpisi o varstvu zasebnosti imate naslednje pravice:

Pravica do informacij o vaših osebnih podatkih, ki jih hranimo
Pravica zahtevati popravek, izbris ali omejitev obdelave vaših osebnih podatkov
Pravica do ugovora zoper obdelavo podatkov zaradi lastnega zakonitega interesa, javnega interesa ali profiliranja, razen če lahko dokažemo, da obstajajo nujni, utemeljeni razlogi, ki presegajo vaše interese, pravice in svobodo, ali da se taka obdelava izvaja za namen potrditve, uveljavitve ali obrambe pravnih zahtevkov
Pravica do prenosa podatkov
Pravica do vložitve pritožbe na Agencijo za varstvo osebnih podatkov.

Svojo privolitev v zvezi z zbiranjem, obdelavo in uporabo vaših osebnih podatkov lahko kadar koli prekličete z veljavnostjo za prihodnost. Za dodatne informacije si oglejte zgornja poglavja, ki opisujejo obdelavo podatkov na podlagi vaše privolitve.

Za vsako od teh pravic se lahko obrnete na naš elektronski naslov info@shiny-outlet.si.

Naš odgovor boste prejeli najkasneje v roku 30 dni od dneva oddaje zahteve.

Varstvo podatkov

Ideal, prodam čistilo Daša Pirnat S.P. varovanje osebnih podatkov jemlje izjemno resno in je sprejelo različne previdnostne ukrepe za zaščito osebnih podatkov uporabnikov. Uporabnik lahko dostopa do osebnih podatkov na spletnem mestu www.shiny-outlet.si z geslom in e-poštnim naslovom.

Povezave do drugih spletnih mest

Te informacije o varstvu podatkov se nanašajo le na uporabo in uporabo podatkov, ki jih shiny-outlet.si zbira od anketirancev.

Druge spletne strani, do katerih lahko dostopate preko spletne strani www.shiny-outlet.si, imajo svoje izjave o zaupnosti in politiko zasebnosti. Če preko spletnega mesta www.shiny-outlet.si uporabnik obišče eno ali več drugih spletnih mest, shiny-outlet.si uporabnikom priporoča, da pregledajo izjavo o zaupnosti podatkov te strani, saj shiny-outlet.si ne odgovarja za načine in pogoje poslovanja na drugih spletnih mestih.

Drugi podatki

shiny-outlet.si v skladu s pravom Evropske unije obvešča uporabnike, da spletno mesto www.shiny-outlet.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja najvišje kakovosti storitev.

Piškotki v uporabnikovem brskalniku omogočajo shiny-outlet.si zagotavljanje delovanja vseh funkcij spletnega portala, prilagajanje določenih vsebin posebej za posameznega uporabnika in nenehno izboljševanje spletnega portala z analizo obiska.

Način shranjevanja piškotkov lahko uporabnik prilagodi v nastavitvah brskalnika. Za izboljšanje izkušnje brskanja po spletnem portalu mora shiny-outlet.si na uporabnikov računalnik shraniti majhno količino informacij (piškotke). Več kot 90% vseh spletnih strani uporablja to prakso, vendar po predpisih Evropske unije od 25.03.2011. shiny-outlet.si je dolžan pred shranjevanjem piškotkov vprašati uporabnika za soglasje.

Z uporabo spletne strani www.shiny-outlet.si se uporabnik strinja z uporabo piškotkov. Z blokiranjem piškotkov lahko uporabnik še vedno brska po spletnem mestu, vendar nekatere njegove funkcije morda ne bodo na voljo.

Kaj je piškotek?

Piškotek je informacija, ki jo na uporabnikov računalnik shrani spletno mesto, ki ga je obiskal. Piškotki običajno shranijo uporabniške nastavitve, nastavitve za spletno stran, kot je želeni jezik ali naslov. Kasneje, ko uporabnik ponovno odpre isto spletno stran, spletni brskalnik pošlje nazaj piškotke, ki pripadajo tej strani.

Navedeno omogoča shiny-outlet.si prikaz informacij prilagojen potrebam vsakega posameznega uporabnika. Piškotki lahko shranijo široko paleto informacij, vključno z osebnimi podatki (kot je ime ali e-poštni naslov uporabnika). Te podatke pa je mogoče shraniti le, če uporabnik to dovoli – spletne strani ne morejo pridobiti dostopa do informacij, za katere uporabnik ni dal dovoljenja, in ne morejo dostopati do drugih datotek na uporabnikovem računalniku.

Privzete dejavnosti shranjevanja in pošiljanja piškotkov uporabnikom niso vidne. Uporabnik pa lahko spremeni nastavitve spletnega brskalnika tako, da sam izbere, ali želi odobriti ali zavrniti zahteve za shranjevanje piškotkov na način, da se shranjeni piškotki samodejno izbrišejo ob zaprtju spletnega brskalnika in podobno. .

Poleg osebnih podatkov Ideal, prodaja čistil, Daša Pirnat S.P. lahko od uporabnika zahteva tudi druge podatke, ki jih ni mogoče identificirati in se ne štejejo za osebne podatke (na primer podatke o načinu uporabe strani, računalniku, internetnem strežniku, preferencah, hobijih, interesih, dejavnostih), ki jih Ideal, prodaja čistil , Daša Pirnat S.P. omogočati kakovostnejšo, natančnejšo in bolj osebno izbiro podatkov za uporabnike, izboljšavo spletnega mesta ter dodatno usmerjanje in prilagajanje njegove vsebine uporabnikom. Na podlagi teh podatkov shiny-outlet.si izve podatke o tem, katere vsebine so med katerimi uporabniki najbolj priljubljene.

Spremembe Informacije o varstvu osebnih podatkov

Ideal, prodaja čistil, Daša Pirnat S.P. lahko te Informacije o varstvu osebnih podatkov kadarkoli spremeni z objavo spremenjenega besedila na spletni strani www.shiny-outlet.si. Spremembe Splošnih pogojev varstva osebnih podatkov začnejo veljati takoj po objavi na spletnem mestu www.shiny-outlet.si, zato je priporočljivo, da se uporabniki z veljavno politiko zasebnosti seznanijo že ob obisku spletnega mesta.

Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo. Aenean lacinia bibendum nulla sed 

Subscribe to our newsletter

Sign up to receive updates, promotions, and sneak peaks of upcoming package. Plus 20% off your next order.

Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue
Pregled zasebnosti

To spletno mesto uporablja piškotke, da vam lahko zagotovimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in opravljajo funkcije, kot je prepoznavanje, ko se vrnete na našo spletno stran, in pomagajo naši ekipi razumeti, kateri deli spletne strani se vam zdijo najbolj zanimivi in uporabni.