Vračilo / reklamacija - Shiny Outlet

Vračilo / reklamacija

VRAČILO IN MENJAVA BLAGA

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ste v primeru nakupovanja na daljavo (ko ne gre za osebni prevzem, temveč je blago poslano z dostavno službo) pooblaščeni enostransko odstopiti od pogodbe brez navedbe razloga, v 14 dneh od datum dostave izdelka, to je dobave zadnjih izdelkov iz naročila.

V primeru enostranske odpovedi pogodbe bomo ravnali v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov oz. Zakonom o obligacijskih razmerjih. Vplačani znesek bomo vrnili po vrnitvi blaga. Blago morate vrniti brez odlašanja, najkasneje pa v 14 dneh od dneva, ko ste nas obvestili o enostranski odpovedi pogodbe.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov je kupec dolžan kriti neposredne stroške vračila blaga, če izkoristi pravico do enostranske odstopa od pogodbe, če želi, nas lahko kontaktira na tel. +386 71 388 107 ​​​​ali e-naslov: info@shiny-outlet.si za informacije o načinu, možnostih in pogojih vračila izdelka.

Prosimo, da artikle vrnete najkasneje v 14 dneh po prejemu pošiljke pod naslednjimi pogoji:

– izdelek, ki ga vračate, ne sme biti rabljen in mora biti zapakiran v originalni embalaži z nepoškodovanimi etiketami in etiketami

– priložiti originalni račun

Paket lahko vrnete na naslednje načine:

1. z osebno dostavo paketa na naš naslov: Jadranska cesta 25, 2000 Maribor

2. s pošiljanjem paketa z dostavno službo

Ideal, prodaja čistil, Daša Pirnat S.P. nosi stroške vračila ali zamenjave blaga zaradi napake na izdelku. Vrnjeno blago vam bomo zamenjali po vaši želji ali vrnili denar na vaš račun.

Stroške vračila in/ali zamenjave blaga, v kolikor ne gre za napako na izdelku, v celoti nosi kupec.

ZAMENJAVA BLAGA

Kupec lahko izdelek reklamira osebno ali ga pošlje na naslov podjetja Ideal, prodaja čistil, Daša Pirnat S.P.. Če je razlog menjave poškodovano ali blago z napako, gre menjava na račun podjetja Ideal, prodaja čistil, Daša Pirnat S.P., če pa gre za menjave blaga na željo kupca, kupec blago pošlje na lastne stroške.

Prodajalec ne odgovarja za morebitno škodo in druge obveznosti, ki so v domeni dostavne službe, vendar bo v dogovoru z njim zagotovil najboljšo možno storitev za vsako stranko. Če kupec med prevzemom blaga opazi kakršnokoli poškodbo, je dolžan reklamacijo oddati dostavljalcu na kraju samem in jo pisno sporočiti na e-naslov: info@shiny-outlet.si

PRAVICA DO PREKLICA NAROČILA

Tako trgovec (Ideal, prodaja čistil, Daša Pirnat S.P.) kot kupec lahko uveljavljata pravico do odstopa od pogodbe (preklic naročila) pred oddajo blaga v dostavo, z vračilom predhodno vplačanih sredstev. Če trgovec (Ideal, prodaja čistil, Daša Pirnat S.P.) plačanega blaga iz kakršnega koli razloga ne more dostaviti, kupcu ponudi nadomestni artikel, v kolikor ga kupec ne želi, pa se vplačana sredstva v celoti vrnejo kupcu.
Če se kupec odloči za prekinitev pogodbe (preklic naročila) preden je blago poslano v dostavo, bo vračilo kupnine izvršeno v roku 3 (treh) delovnih dni.
V kolikor se kupec odloči za preklic naročila po tem, ko je blago poslano v dostavo, bo vračilo kupnine izvršeno v roku 3 (treh) delovnih dni po prejemu vrnjenega blaga s strani kupca, zmanjšano za stroške dostave.

Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo. Aenean lacinia bibendum nulla sed 

Subscribe to our newsletter

Sign up to receive updates, promotions, and sneak peaks of upcoming package. Plus 20% off your next order.

Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue
Pregled zasebnosti

To spletno mesto uporablja piškotke, da vam lahko zagotovimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in opravljajo funkcije, kot je prepoznavanje, ko se vrnete na našo spletno stran, in pomagajo naši ekipi razumeti, kateri deli spletne strani se vam zdijo najbolj zanimivi in uporabni.